sobota, 15 września 2012

Krótki wstęp, czyli o wszystkim i o niczym

Przede wszystkim witam moich gości, z pewnością chcieli byście dowiedzieć się w jakim celu stworzyłem bloga. Moją inspiracją, było moje przekleństwo trwające niestety do dnia dzisiejszego, problem z którym boryka się znaczna część społeczeństwa, szczególnie osoby młode, mowa o TRĄDZIKU...Mam 22 lata i spore doświadczenie za sobą jeśli chodzi o walkę z tym paskudztwem. Po tych kilku dobrych latach ciężkiej i bezlitosnej batalii z trądzikiem stwierdzam, że koncerny farmaceutyczne zbijają na nas naiwnych ludziach ładną kasę a my nic z tego nie mamy, może drobną poprawę ale przede wszystkim ruina w portfelu...

Od jakiegoś czasu uciekam się jedynie do środków naturalnych, mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że efekty są naprawde dobre, prawie zapomniałem co to trądzik, prawie, ale jestem na dobrej drodze.

Z pewnością wielu z was przyzna mi rację, że narastający problem trądziku z dnia na dzień staje się coraz mniej znośny, prowadzi do różnych negatywnych skutków, czasem w skrajnych przypadkach nawet do depresji lub gorzej, wszystkich zrozpaczonych doskonale rozumie ale najważniejsze to walczyć i być cierpliwym,nie wymagajcie cudów jak w bajkach, walka z trądzikem jest żmudna i ciężka ale przede wszystkim jest skuteczna gdy walczymy odpowiednim sprzętem.

Na tym blogu, chciałbym podzielić się moim doświadczeniem z wszystkimi którzy zechcą mnie wysłuchać :)

Bardzo dużą część tego bloga będą stanowiły recenzje produktów różnych marek, będą to maseczki, żele, kremy i inne specyfiki które uważa się za pomocne w leczeniu objawów trądziku jak i jego przyczyny.

Mam nadzieję, że blog okaże się pomocny wielu osobom, posiadam dość szeroki zakres informacji o kosmetykach różnego rodzaju, będę prowadził recenzje jedynie tych produktów które sam używałem.

W razie jakich kolwiek pytań, proszę pisać w komentarzach pod tym postem. Możecie się mnie również radzić w różnych sprawach, jestem otwarty więc zapraszam do dyskusji.

Pozdrawiam ;)


"Ciało mamy jedno na całe życie, więc powinniśmy dbać o nie, wszyscy bez wyjątku..."


P.S - od razu ostrzegam, że wszelkie komentarze z obraźliwą treścią będą przeze mnie usuwane, nienawidze chamstwa, jeśli ktoś chciałby dodać coś co nie jest związane z tematem niech od razu da sobie spokuj bo długo nie nacieszy się swoim "dziełem" ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz